9 клас 2023-2024 н.р.

 

Увага! Учні за кордоном. 

Увага! Завдання на другу тематичну.

Для другої тематичної оцінки за другий семестр потрібно до 01.04. виконати  тестування, дотримуючись правил викладених нижче.

1. Вивчіть із підручника параграфи 32-34. Опрацюйте відеоуроки по даній темі.

2. Знайдіть відповіді на запитання після параграфів.

3. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua

4. У віконці Приєднатися введіть код від вчителя:3417882

5. Нижче напишіть ваше прізвище та клас ( клас вказувати обов'язково).

6. Натисніть  жовте віконце Приєднатися та перейдіть до тестування .

7. Для виконання тесту дається 45 хвилин часу та одна спроба.

Кінець завдання.

Увага! Завдання на першу тематичну.

Для першої тематичної оцінки за другий семестр потрібно до 01.03. виконати  тестування, дотримуючись правил викладених нижче.

1. Вивчіть із підручника параграфи 22-26.

2. Знайдіть відповіді на запитання після параграфів.

3. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua

4. У віконці Приєднатися введіть код від вчителя:6942471


5. Нижче напишіть ваше прізвище та клас ( клас вказувати обов'язково).

6. Натисніть  жовте віконце Приєднатися та перейдіть до тестування .

7. Для виконання тесту дається 40 хвилин часу та одна спроба.

Кінець завдання.

Увага! Готуємося до контрольної роботи!

План роботи на період 04.12-15.12.

1. Із 04.12. по 08.12. розвяжіть задачі які будуть у вас на контрольній роботі.Задачі розміщені нижче. Під задачами наведені відповіді, ви перевірите чи правильно зробили задачу порівнявши вашу відповідь і дійсну відповідь.
2. Із 11.12 по 15.12. виходимо на онлайнуроки де продовжимо готуватись до контрольної.

1.      Предмет розмістили на відстані 30 см від лінзи. Визначте фокусну відстань лінзи, якщо дійсне зображення предмета одержали на такій самій відстані від неї.

2.      Предмет розташований на відстані 0,5 м від лінзи, а його дійсне зображення — на відстані 1 м від лінзи. Визначте оптичну силу та фокусну відстань лінзи.

3.      Предмет розташований на відстані 0,5 м від лінзи, а його уявне зображення — на відстані 1 м від лінзи. Визначте оптичну силу та фокусну відстань лінзи.

4.      Відстань між предметом і екраном 2,4 м. На якій відстані від предмета треба розмістити збиральну лінзу з фокусною відстанню 45 см, щоб отримати на екрані чітке зображення предмета?

5.      Фокуси розсіювальної лінзи розташовані на відстані 12 см від неї. Зображення предмета отримали на відстані 9 см від лінзи. Визначте відстань від предмета до лінзи.

6.      Відстань від лінзи до предмета дорівнює 40 см, а до уявного зображення цього предмета — 20 см. Яка це лінза — збиральна чи розсіювальна? Знайдіть її оптичну силу.

7.      Предмет розташовано на відстані 1 м від збиральної лінзи з оптичною силою 2 дптр. Визначте відстань між лінзою та зображенням предмета.

8.      Зображення предмета, розміщеного перед тонкою збиральною лінзою на головній оптичній осі на відстані 30 см, утворюється з іншого боку лінзи на відстані 60 см. Визначте фокусну відстань лінзи

9.      Збиральна лінза дає дійсне зображення предмета, розташованого на її головній оптичній осі. Розміри предмета та його зображення збігаються, відстань між предметом і зображенням становить 1,6 м. Визначте оптичну силу лінзи.

10.  Фотограф знімає дерево з відстані 15 м. Об’єктив фотоапарата дає зображення дерева, зменшене у 600 разів. Визначте (у діоптріях) оптичну силу об’єктива. Відповідь округліть до цілого числа.

11.  Відстань від предмета до екрана дорівнює 3 м. Де треба розташувати збиральну лінзу, щоб утворилось зображення предмета, збільшене у 5 разів?

12.  Лінза з оптичною силою D = 5 дптр дає дійсне зображення предмета, збільшене вдвічі. Визначте відстань між лінзою й предметом.

13.  На якій відстані від предмета треба встановити екран, щоб збиральна лінза з фокусом  20 см. давала дійсне зображення предмета, збільшене в два рази?

14.  Розглядаючи предмет у збиральну лінзу й розміщуючи його на відстані 4см від неї, дістають уявне зображення предмета, яке у 5 разів більше від нього. Яка оптична сила лінзи?

15.  За допомогою збиральної лінзи потрібно дістати на екрані зображення предмета, збільшене в 20 разів. На якій відстані від лінзи потрібно поставити екран, коли фокусна відстань лінзи 0,4м?

16.  На знімку, зробленому фотоапаратом з об’єктивом, фокусна відстань якого 13,5см зображення вийшло на плівці яка розміщена від об’єктива на відстані 15см , вийшло зображення предмета заввишки 2cм. Визначити дійсну величину предмета.

Відповіді.

1.      15 см

2.      3дптр. 33см

3.      1дптр. 1м

4.      0,6м або 1,8м

5.      36см

6.      Розсіювальна,2,5дптр

7.     

8.      0,2м

9.      2,5дптр

10.  40дптр

11.  Відстань від предмета до лінзи 0,5м

12.  0,3м

13.  0,9м

14.  20дптр

15.  8,4м

16.  0,18м

  

Завдання для учнів на 27.11.2023.

1. Прочитайте параграф 14 із підручника.
2. Опрацюйте відеоуроки викладені нижче.

Кінець завдання на 27.11.2023.

--------------------------------------------

Увага! Перше тематичне тестування.

Для учнів за кордоном.

Для отримання оцінки за І тему потрібно до 01.12. виконати тестування, дотримуючусь правил викладених нижче.

1. Повторіть із підручника параграфи 1-8. Посилання на підручник https://pidruchnyk.com.ua/1018-syrotyuk-fmzyka-9-klas.html

2. Повторіть конспект у вашому робочому зошиті.                

 3. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua

4. У віконці Приєднатися введіть код від вчителя 4186998

5. Нижче напишіть ваше прізвище та клас ( клас вказувати обовя'зково).

6. Натисніть  жовте віконце Приєднатися та перейдіть до тестування .

7. Для виконання тесту дається 40 хвилин часу та одна спроба.


    Початок.

Завдання для роботи на період із 19.04. по 30.04.

Прочитайте параграфи 38-40. Опрацюйте відеоматеріали. 

Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах. Урок 1.



Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах. Урок 2.



 Застосування законів збереження енергії та імпульсу . Урок 3.




 Лабораторна робота №7.Вивчення закону збереження механічної енергії.





Кінець.












    Початок.

Завдання для роботи на період із 21.03. по 03.04.

Прочитайте параграфи 34-37. Опрацюйте відеоматеріали. 

Закон всксвітнього тяхіння.Сила тяжіння.Прискорення вільного падіння.


 

Рух тіла під дією сили тяжіння.Частина перша.



Рух тіла під дією сили тяжіння.Частина друга.




Рух тіла під дією сили тяжіння.Частина третя.



.

Рух тіла під дією кількох сил.Рух по горизонтальній площині.




Рух тіла під дією кількох сил.Рух по похилій площині.




Імпульс .Закон збереження імпульсу. Урок 1.




Імпульс .Закон збереження імпульсу.Урок 2.





Реактивний рух.




Приклади розвязування задач на реактивний рух.




Кінець.