11 клас 2023-2024 н.р.


 Увага! Учні за кордоном. 

Увага! Завдання на третю тематичну.

Для третьої тематичної оцінки за другий семестр потрібно до 01.05. виконати  тестування, дотримуючись правил викладених нижче.

1. Вивчіть із підручника параграфи 39-43.

2. Посилання на підручник 

https://pidruchnyk.com.ua/689-fizyka_11_syrotjuk.html

3. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua

4. У віконці Приєднатися введіть код від вчителя:4390539

5. Нижче напишіть ваше прізвище та клас ( клас вказувати обов'язково).

6. Натисніть  жовте віконце Приєднатися та перейдіть до тестування .

7. Для виконання тесту дається 40 хвилин часу та одна спроба.

Кінець завдання.

Увага! Завдання на другу тематичну.

Для другої тематичної оцінки за другий семестр потрібно до 01.04. виконати  тестування, дотримуючись правил викладених нижче.

1. Вивчіть із підручника параграфи 30-36.

2. Посилання на підручник 

https://pidruchnyk.com.ua/689-fizyka_11_syrotjuk.html

3. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua

4. У віконці Приєднатися введіть код від вчителя:3307487

5. Нижче напишіть ваше прізвище та клас ( клас вказувати обов'язково).

6. Натисніть  жовте віконце Приєднатися та перейдіть до тестування .

7. Для виконання тесту дається 45 хвилин часу та одна спроба.

Кінець завдання. 

Увага! Завдання на першу тематичну.

Для першої тематичної оцінки за другий семестр потрібно до 01.03. виконати  тестування, дотримуючись правил викладених нижче.

1. Вивчіть із підручника параграфи 20-24.

2. Посилання на підручник 

https://subject.com.ua/textbook/physics/11klas/index.html

3. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua

4. У віконці Приєднатися введіть код від вчителя:2132780


5. Нижче напишіть ваше прізвище та клас ( клас вказувати обов'язково).

6. Натисніть  жовте віконце Приєднатися та перейдіть до тестування .

7. Для виконання тесту дається 40 хвилин часу та одна спроба.

Кінець завдання.

-------------------------------------------------------------

Завдання для учнів на 27.11.2023.

1. Прочитайте параграф 14 із підручника.
2. Опрацюйте відеоуроки викладені нижче.

Кінець завдання на 27.11.2023.

--------------------------------------------





Увага! Друге тематичне тестування. Для учнів за кордоном.

Для отримання оцінки за першу тему потрібно до 17.11. виконати тестування, дотримуючись правил викладених нижче.

1. Вивчіть із підручника параграфи 5-11
.

2. Посилання на підручник 

https://subject.com.ua/textbook/physics/11klas/index.html

3. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua

4. У віконці Приєднатися введіть код від вчителя 4350170

5. Нижче напишіть ваше прізвище та клас ( клас вказувати обов'язково).

6. Натисніть  жовте віконце Приєднатися та перейдіть до тестування .

7. Для виконання тесту дається 40 хвилин часу та одна спроба.

-------------------------------------------------------

   Початок.

Завдання для роботи на період із 19.04. по 30.04.

Прочитайте параграфи 48-51. Опрацюйте відеоматеріали.

Атомне ядро. Енергія зв’язку атомного ядра.



Розв’язування задач. Атомне ядро. Енергія зв’язку атомного ядра.



 Фізика. Радіоактивність. Закон радіоактивного розпаду .



Розв’язання задач. Закон радіоактивного розпаду.



Ядерні реакції. Ядерний реактор.







     Кінець.







    Початок.

Завдання для роботи на період із 21.03. по 03.04.

Прочитайте параграфи 37-42. Опрацюйте відеоматеріали.

Квантові властивості світла.Квантові постулати Бора.




Випромінювання та поглинання світла атомами.





Принцип дії лазера.








Практикум розвязування задач.Світлові кванти.




Фотоефект.




Практикум розвязування задач.Фотоефект.




 Практикум розвязування задач.Корпускулярно-хвильовий дуалізм.




     Кінець.










Завдання на карантинний термін із 01.11.21. по 05.11.21.

Прочитайте параграф 11, розвяжіть задачі № 1.112-1.115.

Опрацюйте відеоурок.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





Завдання на карантинний термін із 26.04. по 30.04. 

План роботи на карантин.

       1.Підготуватись до фізичного диктанту, перелік запитань наведено нижче .

     2.Якщо при підготовці до фізичного диктанту виникли запитання, задайте їх на онлайн уроці. Пароль та ідентифікатор не змінились.

        3. Не забудьте бути присутніми на онлайн уроках.


Запитання фізичний диктант.

1. Що входить до складу атома?

2. Який учений запропонував ядерну модель будови атома?

3. Який знак заряду має нейтрон?

4. Яку величину називають масовим (нуклонним) числом? Як вона позначається?

5. Які наближено розміри має ядро атома?

6. Скільки електронів міститься в електронній оболонці нейтрального атома, в ядрі якого 6 протонів та 8 нейтронів?

7. Яку взаємодію називають сильною?

8. Як можна знайти протонне число атома за допомогою Періодичної системи хімічних елементів Д. І. Менделєєва?

9. За якою формулою можна розрахувати кількість нейтронів у ядрі атома?

10. Опишіть ядерну модель будови атома.

11. Скільки протонів та скільки нейтронів міститься у ядрі ізотопу Урану 235 U?

12. Який знак має заряд атомного ядра?

13. Охарактеризуйте a-радіоактивність.

14. Як називають фізичну величину, яка характеризує кількість радіоактивних перетворень за одиницю часу?

15. Як називають здатність ядер деяких хімічних елементів довільно перетворюватися на ядра інших елементів з випромінюванням мікрочастинок?

16. Назвіть відомі вам види радіоактивного розпаду.

17. Які хімічні елементи відносять до радіоактивних?

18. Назвіть відомі вам види радіоактивного випромінювання.

19. Що собою являє b-радіоактивність?

20. Запишіть одиницю сталої радіоактивного розпаду в СІ.

21. Сформулюйте правило зміщення для a-розпаду.

22. Який вид радіоактивного випро мінювання є найбільш небезпечним для людини?

23. До якого виду випромінювання відносять видиме світло, рентгенівське, ультрафіолетове, інфрачервоне випромінювання?

24. Вкажіть позначення та одиницю періоду піврозпаду в СІ.

25. Які є види b-радіоактивності?

Розклад занять на карантин.

 

11 А

11 Б

11 В

Понеділок 26.04.

Онлайн урок 

11.55-12.35 та 12.55-13.35 

 

Робота з блогом

Вівторок  27.04.

 

Робота з блогом

Онлайн урок 

08.55-09.35 та 12.55-13.35


Середа  28.04.

 

Онлайн урок

10.55-11.35 та 11.55-12.35

 

Четвер  29.04.

Робота з блогом

Робота з блогом

Робота з блогом

Пятниця  30.04.

Робота з блогом

 

 











Завдання на карантинний термін із 12.04. по 23.04. 

 

11 А

11 Б

11 В

Понеділок 12.04.

Робота з блогом

 

Робота з блогом

Вівторок 13.04.

 

Робота з блогом

Робота з блогом

Середа 14.04.

 

Робота з блогом

 

Четвер 15.04.

Робота з блогом

Робота з блогом

Робота з блогом

Пятниця 16.04.

Робота з блогом

 

 

Понеділок 19.04.

Онлайн   урок 11.55 – 12.35

 та

12.55-13.35

 

Робота з блогом

Вівторок 20.04.

 

Робота з блогом

Онлайн   урок

 8.55 – 9.35 та

12.55 – 13.35

Середа 21.04.

 

Онлайн   урок

10.55 –11.35

та

 11.55 – 12.35

 

Четвер 22.04.

Робота з блогом

Робота з блогом

Робота з блогом

Пятниця 23.04.

Робота з блогом

 

 

План роботи на карантин.

       1.Прочитати § 48-§50.

     2.Опрацювати відеоуроки.

       3. Якщо, при вивченні теми, у вас виникли запитання або ви не можете знайти відповідь на якесь запитання надішліть це запитання на поштову адресу Parkan@meta.ua (не забудьте вказати клас та прізвище).

        4. Не забудьте бути присутніми на онлайн уроках.

Атомне ядро. Енергія зв’язку атомного ядра.




Pозв’язування задач. Атомне ядро. Енергія зв’язку атомного ядра.


 Радіоактивність. Закон радіоактивного розпаду.



Розв’язання задач. Закон радіоактивного розпаду.



Практикум розв’язання задач.Радіоактивність.Закон радіоактивного розпаду.






















Завдання на карантинний термін із 29.03. по 09.04. 

 


Розклад занять на карантин. 

План роботи на карантин.

       1.Прочитати § 37-§42 .

     2.Опрацювати відеоуроки.

       3. Якщо, при вивченні теми, у вас виникли запитання або ви не можете знайти відповідь на якесь запитання надішліть це запитання на поштову адресу Parkan@meta.ua (не забудьте вказати клас та прізвище).

        4. Не забудьте бути присутніми на онлайн уроках.

 

11 А

11 Б

11 В

Понеділок 29.03.

Робота з блогом

 

Робота з блогом

Вівторок 30.03.

 

Робота з блогом

Робота з блогом

Середа 31.03.

 

Робота з блогом

 

Четвер 01.04.

Робота з блогом

Робота з блогом

Робота з блогом

Пятниця 02.04.

Робота з блогом

 

 

Понеділок 05.04.

Онлайн   урок 11.55 – 12.35

 та

12.55-13.35

 

Робота з блогом

Вівторок 06.04.

 

Робота з блогом

Онлайн   урок

 8.55 – 9.35 та

12.55 – 13.35

Середа 07.04.

 

Онлайн   урок

10.55 –11.35

та

 11.55 – 12.35

 

Четвер 08.04.

Робота з блогом

Робота з блогом

Робота з блогом

Пятниця 09.04.

Робота з блогом

 

 


     





Квантові властивості світла. Квантові постулати Бора.



Випромінювання та поглинання світла атомами



Практикум розв’язування задач. Світлові кванти



Фотоефект


Практикум розв’язування задач. Фотоефект

Практикум розв’язування задач. Корпускулярно-хвильовий дуалізм


Шкала електромагнітних хвиль









Завдання на карантинний термін із 11.01. по 24.01.


План роботи на карантин.

       1.Прочитати § 12-§ 15 сторінка 61-76.

     2.Опрацювати презентації уроків.

       3.Знайти та вивчити відповіді на запитання ( Що ви повинні знати?).

        4. Якщо, при вивченні теми, у вас виникли запитання або ви не можете знайти відповідь на якесь запитання надішліть це запитання на поштову адресу Parkan@meta.ua (не забудьте вказати клас та прізвище).

         5.Всі незрозумілі для вас запитання ми розберемо на онлайн уроці, який відбудеться на другому тижні навчання 18.01-24.01. на платформі zoom( точну дату уроку, та пароль для входу в zoom буде опубліковано на блозі у  четвер 14.01).


Магнітне поле.Взаємодія струмів.Дія магнітного поля.


Індукція магнітного поля.Потік індукції.


Сила Ампера.Сила Лоренца.



Завдання для тренувань.


Магнітні властивості речовини.


Що ви повинні знати?

1. Які основні властивості постійних магнітів?

2. Як взаємодіють полюси магнітів?

3. Які явища спостерігаються в колі, у якій існує електричний струм?

4. Чи існує зв’язок між електричними й магнітними явищами?

5. За допомогою чого здійснюється магнітна взаємодія?

6. Опишіть досліди, за допомогою яких можна виявити магнітне поле.

7. Магнітне поле діє на стрілку компаса. А чи створює стрілка компаса магнітне

поле навколо себе?

8. Як можна визначити напрямок ліній магнітної індукції поля, створюваного

прямим проводом зі струмом?

9. Як можна визначити напрямок ліній магнітної індукції поля, створюваного

котушкою зі струмом?

10. Як на досліді показати, що напрямок силових ліній магнітного поля пов’язаний

із напрямком струму?

11. Електричний струм у проводі лінії електропередачі напрямлений з півдня на

північ.Який напрямок укаже північний полюс магнітної стрілки, розміщеної:

а) трохи вище проводу; б) трохи нижче проводу?

12. Які досліди доводять, що в магнітному полі на провідник зі струмом діє сила?

13. Як спрямована сила Ампера?

14. Чи залежить напрямок сили Ампера від напрямку струму в провіднику?

15. Як залежить сила Ампера від величини сили струму в провіднику?

16. Чим пояснюється обертальна дія магнітного поля на поміщену в нього рамку зі

струмом?

17. Як повинен рухатися електрон в однорідному магнітному полі, щоб на нього не

діяла сила Лоренца?

18. Магнітне поле не діє на нерухомі заряджені частинки. Яким дослідом це можна

підтвердити?

19. Чому світла цятка, створювана електронним променем на екрані кінескопа,

зміститься, якщо поблизу екрана помістити магніт?

20. Чому магнітне поле не діє на провідник без струму? Адже вільні електрони в

провіднику перебувають у постійному тепловому русі.

21. Як рухається заряджена частинка в однорідному магнітному полі, якщо

початкова швидкість частинки перпендикулярна до ліній магнітної індукції?

22. Чому полум’я виштовхується з магнітного поля?

23. Яка величина характеризує магнітні властивості середовища?

24. Як змінюється магнітна проникність заліза під час охолодження?

25. Магнітний момент атома деякої речовини дорівнює нулю. До якого класу

належить ця речовина?

26. Чому на заводах для перенесення розпечених болванок не застосовують

електромагнітні піднімальні крани?

27. Під час нагрівання вище від точки Кюрі магніт розмагнічується. У які види

перетворюється при цьому енергія магнітного поля?

28. Як розмагнітити сталь і як зберегти магнітні властивості магніту постійними?

_______________________________________________________







 Завдання на період карантину із 02.11. по 06.11.

Прочитайте § 7 ст. 31-34.

( для закріплення матеріалу розвяжіть задачі № 51-№54 ст 37-38.)